O dětských hřištích se zmínil Karel Gott ve své písni „Jaký nádherný chór“. Popisuje v ní, jak tehdy v průběhu svého života za socialismu vnímal „Stověžatou Prahu“. Dětská hřiště k ní neodmyslitelně patřila již tehdy a ani současný svět není výjimkou. Hřiště však musí někdo vyrobit, nainstalovat, uvést do zkušebního provozu a otevřít pro veřejnost. A tito lidé, nejen že provádí záslužnou činnost, ti zároveň připomínají nám všem, že bychom měli věnovat více pozornosti přirozeným hrám, blízkému kontaktu s druhými lidmi ve fyzické formě, nikoli pouze skrze mobilní sítě a Internet.
Internet bychom měli využít především jako informační a také propagační zdroj. Propagace výrobků a služeb na Internetu je jednou z nejlepších forem, jak to provést, lidé si tu totiž vyhledávají informace sami, jaké chtějí, dle svého uvážení, a také ve vhodný čas, a nikdo jim je nevnucuje přerušováním pořadů v televizi nebo v rozhlasovém vysílání či dokonce vhazováním letáků do poštovních schránek.
Máte-li právě vy v úmyslu stavět dětská hřiště, dejte o sobě vědět na Internet. Budou k tomu zapotřebí webové stránky s poutavým obsahem, fotografiemi ve vyšším rozlišení, případně videozáznamem z průběhu stavby a uvádění do provozu. Kromě samotného spolehlivého a funkčního webu však bude zapotřebí oznámit váš příchod do celosvětové sítě webovým vyhledávačům. Provedete to tak, že svěříte specializované firmě do rukou klíčové slovo SEO.
SEO analýza je velmi zásadní podmínkou k tomu, aby vás vyhledávače zařadily do předních pozic, a aby dle dobře zpracované analýzy klíčových slov mohly lidem říci: „Ano, toto je relevantní zdroj, který vám bude nabízet výstavbu dětských hřišť ve všech pražských obvodech, a třeba i mimo Prahu“. Vše záleží na tom, jaké podklady poskytnete firmě, co analýzu SEO provádí, a co vás do světa Internetu uvede tím nejlepším možným způsobem.